Kenali Diri Ku
hardCORE

Shafa :D Aku suka makan, tidur, online, chatting dan ambil gambar. Jalani kehidupan yang riang namun banyak masalah timbul :)


chatbox
scream out loud

Momento
langkahku

November 2010
May 2011
December 2011
January 2012
April 2012
|____|

link ,
✖ HOME
✖ Facebook
✖ Twitter

drumrolls
take a bow

Designer
Colours / Headers
Icon
Kimchi Ramyun

SOMEONE CURSED ME!!
Friday, December 30, 2011
I know it..i just know it..ada orang nak spam aku nie..mane taknye, blog lama aku litmuslove.blogspot.com aku tue dah hilang..REMOVED k..removed..ape ke jadah dah jadik nie..ADUHHH!!! penat lelah aku buat blog tue kasi cantik..edit itu edit ini..bukan senang tau...ahhhh tgk2 dah kene removed..SH**T laaaaaaaa..ke google nie men2 ngn aku..setahu aku takde la pulak aku wat bende yg terlarang..LOL in google words laa..ARGHHHH PENING AKU!!!

Takpela..buat masa nie aku kan update segalanya kat blog nie sementara waktu..HUHHH sampai la jumpe blik blog lama ku..arghhh litmus chan i want you back..please comeback..dorawaaaaa~!

Labels:




0 kimchi please ~!

Comments:

Post a Comment

(back to the top.)